Kuidas tellida?

Ostu sooritamiseks on vajalik registreerida ennast e-poe kasutajaks. Kui see on edukalt tehtud, valige omale sobivad kaubad ning klikkige nupule "OSTA". Seejärel järgige etteantud juhiseid.

NB! Kui kaup on ostukorvi pandud, kuid ostmisprotsess lõpetamata, on ostukorvis olevat kaupa võimalik osta ka kõigil teistel klientidel! Peale tellimuse edastamist saate oma e-posti aadressile tellimuse kinnituse ja arve. Kui tellimuse kinnitus ja arve ei ole kolme tunni jooksul peale tellimuse esitamist kliendiandmetes näidatud e-posti aadressile jõudnud, siis palume saata meile vastavasisuline e-kiri, aadressile info@moemeka.ee.

Arve maksmise tähtaeg on viis päeva. Vajadusel on võimalik taotleda tähtaja pikendust, selleks palume saata meile e-kiri, kuhu märkida tellimuse/arve number, millele tähtajapikendust taotlete ja kindlasti ka oma nimi! Palume arve tasuda esimesel võimalusel, sest kauba paneme teele alles peale arve summa laekumist arvel näidatud arvelduskontole! Kui viie päeva jooksul ei ole arvel näidatud summa laekunud ega tähtaja pikendust taotletud, siis loeme tellimuse tühistatuks ja tühistame broneeringud tellitud kaubale. Selleks, et kaubad jõuaksid tõrgeteta Teieni, palume kontrollida aadressi õigsust ja arve tasumisel märkida kindlasti maksekorralduse selgitusse arve number.

Kui sooritate teistkordse ostu ajal, mil eelmise tellimuse eest on veel tasumata ja soovite, et tellimused saadetaks välja ühekorraga ning ühekordse saatekuluga, palume saata meile vastavasisuline e-kiri.